Najib Akhirnya Akui Siapa Altantuya Dalam Hidupnya..!!

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Najib Akhirnya Akui Siapa Altantuya Dalam Hidupnya. Selamat datang ke channel Hot Vids.Kami menyajikan pelbagai video informasi dan gaya hidup untuk tontonan anda.

SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK TERUS TONTON VIDEONYA JIKA ANDA KESUNTUKAN MASA UNTUK MEMBACA

Semua orang tahu bahawa Dato Seri Najib telah dikaitkan dengan pembunuhan model warga Mongolia, Altantuya Shaaribu. Selain itu satu lagi kes pembunuhan iaitu pembunuhan seorang peguam Kevin Morais juga telah dikaitkan dengan beliau.

Namun daripada tuduhan tuduhan nakal tersebut, hakikatnya tidak ada satu bukti pun yang ditampilkan oleh pihak yang membuat tuduhan sedemikian rupa.

Tuduhan tanpa bukti memang senang untuk diutarakan tapi untuk membuktikan tuduhan bukanlah kerja mudah. Sebaliknya DS Najib kelihatan tenang menghadapi semua itu kemungkinan kerana beliau yakin bahawa itu adalah fitnah yang sengaja direka oleh musuh bagi menjatuhkannya.

Lihatlah pula apa yang dikatakan DS Najib dalam video di bawah.Untuk mengetahui cerita selanjutnya sila tonton video ini sampai ke hujungnya supaya anda mendapat informasi yang lengkap.

Jika ada sebarang cadangan atau pertanyaan sila berhubung dengan admin laman web ini.Video di dalam web ini adalah untuk hiburan semata mata.Sila scroll ke bawah untuk melihat video penuh mengenai kisah ini.

Terima kasih kerana sudi menonton.Jangan lupa like and follow FB fanpage kami VIDEO BIKIN PANAS seperti di bawah.Terima kasih.

Sila tonton video:

Ditawarkan setiausaha agung, Khairy: Terima kasih Datuk Seri Tapi !!

Khairy Jamaluddin Abu Bakar hari ini menolak tawaran yang diberikan kepadanya oleh presiden baru Umno, iaitu menjadi setiausaha agung parti.

Melalui ciapan di Twitter, bekas menteri dan ketua Pemuda Umno itu menegaskan beliau hanya mahu memberikan fokus kepada tugasnya sebagai anggota parlimen.

Bagaimanapun kata Khairy, beliau akan tetap sedia membantu parti terbabit, serta – tidak seperti beberapa anggota parlimen Umno – setia kepadanya.

“Terima kasih DS @Zahid_Hamidi kerana menawarkan saya jawatan Setiausaha Agung BN tadi.

“Saya memberi tahu beliau saya tidak mahu pegang apa-apa jawatan tinggi parti. Saya memberi fokus kepada tugas sebagai MP (anggota parlimen). Sedia bantu & tetap bersama Umno,” ciapnya.

Khairy adalah salah seorang pemimpin kanan dalam Umno yang kini tidak lagi mempunyai sebarang jawatan dalam kepemimpinan tertinggi parti.

Bermula dengan menawarkan diri sebagai naib presiden, anak seorang diplomat itu mengejutkan ramai apabila menyertai persaingan merebut jawatan presiden pada saat-saat akhir penamaan calon.

Baru berusia 42 tahun Khairy berdepan dengan dua pemimpin yang lebih kanan, iaitu Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi dan Tengku Razaleigh Hamzah.

Terima kasih DS @Zahid_Hamidi kerana menawarkan saya jawatan Setiausaha Agung BN tadi. Saya memberi tahu beliau saya tidak mahu pegang apa2 jawatan tinggi parti. Saya memberi fokus kepada tugas sebagai MP. Sedia bantu & tetap bersama UMNO.

Berdasarkan keputusan rasmi diumum Ibu Pejabat Umno, 99 bahagian dalam parti itu memilih Ahmad Zahid sebagai nakhoda baru mereka manakala Khairy cuma menerima 61 undi.

Tengku Razaleigh pula sekadar mengumpul 30 undi.Bagaimanapun mengikut perkiraan undi berdasarkan jumlah diterima Khairy serta Tengku Razaleigh, majoriti ahli Umno boleh dianggap mahu pemimpin selain Ahmad Zahid menjadi presiden Umno.

Khairy menegaskan beliau memang menerika keputusan berkenaan dengan hati terbuka. Malah malam tadi beliau menganggap kekalahan skuad bola sepak kebangsaan Argentina dalam Piala Dunia di Russia sebagai khabar terburuk yang datang kepadanya.

Pagi tadi pula Khairy menyatakan rasa kecewa dengan sikap sesetengah pihak dalam Umno yang didakwanya mempunyai mentaliti feudal serta tidak ada pendirian.

Katanya ketika ini masih wujud tokoh tertentu yang bersifat mencengkam – digelarnya sebagai warlord – mempengaruhi pengundian parti.

“Angguk-angguk, tepuk-tepuk, seolah-olah tiada pendirian sendiri. Majoriti ahli nak berubah tetapi warlords masih pekak terhadap suara rakyat,” ciapnya.

  • Malaysiakini

Ini Kata Akhir KJ Setelah Kalah Kepada Zahid Hamidi Presiden Umno

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Ini Kata Akhir KJ Setelah Kalah Kepada Zahid Hamidi Presiden Umno. Netizen: “zahid patut berundur..bagi peluang pada khairy terajui parti..nasib la ko umno..undian akan datang ko tetap la sama mcm pru 14..silap2 lagi merosot..kalo k.j yg terajui..insyaallah..pasti akan ada perubahan..undur la zahid..cukup2 lah..” Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Sama ada kita suka atau tidak, kegagalan adalah bahagian penting dalam kehidupan. Ia adalah perlu untuk pertumbuhan peribadi dan kejayaan dalam keseluruhan kehidupan.

Kita mungkin gagal pada skala kecil atau besar, sekali atau berkali-kali, ia tidak begitu penting. Yang penting ialah proses dan apa yang telah kita pelajari dari pengalaman kita.

Tiada siapa yang suka gagal tetapi ia berlaku kepada semua orang dan pada akhirnya, kita menjadi orang yang lebih baik. Walau bagaimanapun, ramai di antara kita mengelakkan prospek kegagalan seperti wabak.

Apabila kita gagal sekali atau berulang kali, kita berkembang dan matang sebagai manusia. Kami mencerminkan diri kita sendiri untuk cuba memahami proses-proses, kita memperoleh perspektif dan membangunkan wawasan.

Setiap kali kita gagal, kita belajar sesuatu yang baru tentang diri kita sendiri, yang sememangnya akan membantu kita berkembang dan bertambah baik.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat dan pandangan admin semata-mata. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Ini Kata Akhir KJ Setelah Kalah Kepada Zahid Hamidi Presiden Umno. Saksikan

Sila tonton video:

Ramai Teruja Bila Tiba Tiba Sajat Buat Pengumuman Ini, Macam Mana Terjadi ?

Nur Sajat, antara jutawan kosmetik di dalam Malaysia. Saing saing dengan nama Dato Seri Vida dan Aliff Syukri. Sajat antara jutawan yang boleh kita gelarkan juga sebagai selebriti terutama di dalam media sosial.

Bermacam macam isu tentang sajat, dari isu produknya sendiri sehingga isu tentang jantinanya sendiri yang sampai sekarang belum ada apa apa pengesahan.

Baru baru ini Datuk Aliff Syukri menimang cahaya mata yang sangat comel dan rakan baik beliau iaitu Nur Sajat berkunjung ke rumah Aliff Syukri untuk melihat wajah comel anak Aliff Syukri, Yusoff Al Qardawai.

Wajah Yusoff Al Qardawi iaitu anak keempat Datuk Seri Aliff Syukri menarik perhatian ramai sejak hari pertama bayi itu lahir. Sesiapa sahaja yang melihat Yusoff pasti akan tersenyum dan ‘cair’ melihat kecomelannya.

Berkesempatan untuk melihat dan mendukung Yusoff sendiri, Nur Sajat juga teringin untuk mendapatkan zuriat sendiri tahun depan. Sajat juga meminta peminatnya mendoakan agar dia boleh mendapat seorang bayi yang comel seperti Yusoff.

Namun, timbul juga persoalan daripada netizen, bagaimana agaknya jika Sajat mengandung? Mereka masih meragui status sebenar jantina usahawan kosmetik itu. Memang penuh dengan misteri kan?

Untuk pengetahuan anda, Sajat sebelum ini mempunyai dua orang anak angkat yang merupakan pasangan kembar iaitu Nur Syaza Sajidah dan Muhammad Syahmi.

Agak mendalam betul maksud Sajat untuk peminat mendoakan dia cepat ‘lekat’, mungkinkah beliau bakal menamatkan zaman bujangnya bersama kekasih hati Coach Yin tidak lama lagi?

SUMBER : BEAUTIFUL NARA

Nikah Budak 11 Tahun: ‘Saya Ikat Sahaja, Belum Tinggal Bersama’

GUA MUSANG: Keputusan peraih getah sekerap berkahwin dengan kanak-kanak berusia 11 tahun di Selatan Thailand itu hanyalah tanda ‘ikat’ sahaja.

Menurut lelaki yang berusia 41 tahun itu, dia mengakui perkahwinan berkenaan yang berlangsung pada 4 Syawal lalu namun hanya melibatkan nikah gantung sahaja.

Katanya, dia juga sudah merujuk kepada orang yang lebih arif di negara jiran itu sebelum melaksanakan pernikahan.

“Saya mengenali isteri ketiga saya sudah lama dan saya menyembunyikan pernikahan ini untuk mengelakkan terjadinya perselisihan faham bagi dua isteri lain.

“Saya nikah gantung dan tidak tinggal bersama isteri ketiga. Dia masih berada di bawah jagaan ibu bapanya dan kami sudah berjanji, akan mengambil isteri saya apabila dia cukup umur.

“Perkara ini tidak salah kerana saya sudah rujuk mereka yang lebih arif di Selatan Thailand. Janganlah menyalahkan saya dan mengaibkan kami,” katanya.

Lelaki berkenaan memiliki enam anak hasil perkongsian hidup bersama isteri pertama dan kedua.

Semalam, kisah dia menikahi kanak-kanak berusia 11 tahun apabila isteri keduanya, memuat naik perkongsian di laman sosial Facebook serta foto perkahwinan suaminya.

Difahamkan isteri ketiganya itu merupakan kenalan kepada anaknya dari hasil perkahwinan bersama isteri pertama.

Bagaimanapun, setelah kisah ini ditularkan, isteri keduanya memadam kesemua perkongsian berkenaan.

Ada Khabar Lebih Buruk Dari Kalah Bertanding Buat KJ

PEMILIHAN UMNO 2018 | Nampaknya kecundang dalam perlumbaan menjadi presiden Umno bukanlah berita yang benar-benar menjejaskan Khairy Jamaluddin Abu Bakar.

Sebaliknya menurut bekas ketua Pemuda Umno itu, berita terburuk yang sampai kepadanya pada malam ini ialah betapa pasukan Argentina terpaksa membungkus pakaian masing-masing dan pulang dalam kehampaan.

Semuanya gara-gara skuad terbabit gagal menyekat kemaraan pasukan Les Bleus di peringkat kalah mati sebentar tadi.

Dalam perlawanan di Kazan Arena itu Perancis memaksa skuad La Albiceleste mengalah dengan jaringan 4-3.

Khairy – yang memang dikenali sebagai peminat sukan, terutama bola – menciap ringkas di Twitter: “Khabar terburuk malam ini.”

Terdahulu Khairy menciap mengenai keputusan pemilihan Umno kali ini yang menyaksikan dia terpaksa akur kepada pengaruh Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi bagi jawatan presiden Umno.

Dengan kekalahan itu Khairy – setakat ini – tidak mempunyai sebarang jawatan di peringkat pusat kerana dia cuma menawarkan diri bertanding bagi jawatan presiden.

Keputusan rasmi menyaksikan Khairy, 42, memperoleh 51 undi berbanding Ahmad Zahid, 93 undi.

Dakwa ada wang terlibat

Seorang lagi calon Tengku Razaleigh Hamzah yang mendapat sekadar 23 undi.Mengulas mengenai keputusan itu Khairy berkata dia menerimanya dengan hati yang terbuka.

Bekas menteri belia dan sukan dan penyokong Manchester United itu juga percaya barisan kepemimpinan baru Umno dapat mengembalikan keyakinan rakyat kepada parti berkenaan.

Selepas memberi nasihat supaya parti itu melakukan perubahan menyeluruh, siri ciapannya mengenai pemilihan tersebut ‘terganggu’ seketika.

“Sekejap, Argentina baru score (jaringkan gol),” ciapnya tiba-tiba.

Perancis mengejutkan skuad Argentina yang turut dibarisi Lionel Messi seawal minit ke-13 melalui tendangan penalti Antoine Griezmann.
Argentina bangkit menyamakan kedudukan pada minit ke-41 melalui jaringan Angel Di Maria. Tiga minit selepas babak kedua berlangsung skuad dari Amerika Latin itu berada di depan hasil gol Gabriel Mercado.

Perancis memberikan reaksi lebih ganas apabila meledakkan tiga gol selepas itu, masing-masing sumbangan Benjamin Pavard (pada minit ke-57) dan Kylian Mbappe (minit ke-64 dan 68).

Argentina sekadar merapatkan jurang pada waktu kecederaan hasil jaringan penyerang Manchester City, Sergio Agüero.

Sementara itu mengulas mengenai keputusan pemilihan kali ini Tengku Razaleigh dipetik sebagai berkata, ada khabar sampai kepada beliau bahawa wujud amalan politik wang.

Berita itu – yang disiarkan portal Berita Harian – kemudian diulang ciap oleh Khairy.

  • Malaysiakini

Selama Ini Saya Buat Anda Semua Ketawa, Tapi Anda Semua Buat Saya Menangis!!

Bila dah bergelar anak seni ini, kadang-kadang haruslah mengadap kata-kata orang.

Tambahan dengan adanya media sosial, netizen mudah sahaja ‘berkata-kata’ tanpa memikirkan perasaan orang lain.

Terbaru, pelakon, pelawak dan penyanyi, Saiful Apek berkongsi luahan menerusi instagramnya.

“Selama ni sy buat anda semua ketawa, tapi anda semua asyik buat sy menangis. Kalau boleh buat masa ni, cukup-cukup dulu sebab tak terangkat dek bahu ni nak pikul.

“Terlalu berat, kalau boleh, bagi ’emoji’ je. Namun sy tetap hargai anda semua. Syukur ﺍَﻟﺤَﻤْﺪُ ﻟِﻠﻪ

“Anda semua lebih hebat kerana membuatkan saya nampak hebat. Maha Hebat nya Pencipta kita!

“All of you are greater than me, by making me look great. our Creator is the greatest!” ﺍَﻟﻠّﻪُ ﺍَﻛْﺒَﺮُ (petikan DM dari @uchu_mai ),” kongsinya.

Rupanya Apek berkongsi mengenai peminat yang memberikan kata-kata semangat terhadapnya.

Susulan itu, ramai peminat mula membanjiri ruangan komen Apek memberikan penghormatan dan penghargaan terhadapnya.

Sememangnya Apek dikenali sebagai ‘legend’ dalam industri lawak negara. -mediahiburan

Secara Rasminya, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi Adalah Presiden UMNO Ketujuh!!

Akhirnya Umno mendapat nakhoda baru selepas kapal mereka berlabuh akibat dibadai pengundi pada pilihan raya umum (PRU) lalu.

Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi yang sebelum ini dilihat bakal menjadi perdana menteri – sehinggalah BN kecundang di tangan Pakatan Harapan (HARAPAN) – dipilih majoriti anggota parti untuk menjadi presiden mereka.

Setakat jam 9.40 malam ini anggota parlimen Bagan Datuk itu memperoleh 93 undi sekali gus tidak memungkinkan mana-mana calon mengejarnya lagi.

Dua lagi calon utama yang bersaing untuk mengisi tempat ditinggalkan oleh Datuk Seri Najib Razak ialah anggota parlimen Rembau yang juga bekas ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin Abu Bakar, serta veteran Umno Tengku Razaleigh Hamzah.

Khairy mendapat 51 undi manakala Tengku Razaleigh cuma 23 undi.

Untuk rekod ini adalah percubaan kedua Tengku Razaleigh untuk menjadi presiden selepas 1987.

Kira-kira 31 tahun lalu cubaan beliau digagalkan oleh kelebihan 43 undi yang memihak kepada perdana menteri ketika itu, Tun Dr Mahathir Mohamad.

Sementara itu bagi perebutan jawatan timbalan presiden, bekas menteri besar Negeri Sembilan Datuk Seri Mohamad Hasan semakin hampir menjadi pemenang apabila setakat 9.25 malam, beliau sudah mempunyai 75 undi.

Mohamad hanya memerlukan 21 undi lagi untuk menjadi pemenang. Pencabar tunggalnya, Tan Sri Annuar Musa ketinggalan dengan setakat ini hanya meraih 55 undi.

Lelaki Nikah Budak Perempuan Tampil Beri Penjelasan Buat Ramai Tak Syangka!!

Laman media sosial hari ini menjadi kecoh apabila seorang lelaki berusia 41 tahun dikatakan telah bernikah dengan budak perempuan berumur 11 tahun.

Lelaki tersebut, Che Abdul Karim Che Hamid mengaku telah berkahwin dengan budak tersebut yang berasal dari Pattani, Thailand itu atas dasar suka sama suka dan bercinta sejak empat tahun lalu, lapor mStar Online.

Menjelaskan lebih lanjut, peraih getah yang berasal dari Gua Musang itu berkata dia mengenali isteri ketiganya itu ketika budak berkenaan menemani ibunya yang bekerja di kedai makan milik isteri pertamanya.

Dia juga menjelaskan bahawa ketika ini isteri ketiganya itu akan tinggal bersama kedua ibu bapanya di Pattani sehingga usianya mencapai 16 tahun.

Bapa kepada enam cahaya mata hasil perkahwinannya dengan dua isterinya sebelum ini tidak menganggap tindakan itu salah kerana dia bernikah dengan kebenaran kedua ibu bapanya.

Dia juga telah mendapat kebenaran daripada isteri pertama, Noraini Che Nawi untuk memperisterikan budak perempuan itu.

Namun isteri keduanya, Siti Nor Azila Zulkifle tidak membenarkan mereka berkahwin dan mahu menuntut penceraian daripadanya.

Menurut laporan HM Online pula, Ayu mengakui tidak pernah tidur bersama Che Abdul Karim sejak bernikah kerana suaminya berjanji hanya akan tinggal bersama lima tahun lagi.

“Walaupun ramai yang marahkan saya, namun saya tidak mahu bercerai selagi Abe mahukan saya dan saya sendiri sayangkannya.

“Sebelum Aidilfitri, mak ayah bertanyakan saya hajat Abe mahu berkahwin dengan saya. Saya terima kerana saya sendiri sudah sayangkannya.

“Saya tahu saya masih muda dan tidak bersekolah, lagipun saya sudah lama kenal dengan Abe, anak Abe juga rakan saya di kampung.
“Saya sayangkan Abe kerana Abe seorang yang baik,” katanya.

Sumber : mStar Online , HM Online

Pemilihan Umno: Ahmad Zahid Mendahului (Tak Rasmi)

PETALING JAYA: Ahli Parlimen Bagan Datuk, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi sedang mendahului perebutan jawatan presiden Umno.

Sehingga pukul 4.47 petang Sabtu beliau diumumkan memperoleh 29 undi.

Seorang lagi calon presiden, Khairy Jamaluddin mengekori Ahmad Zahid agak rapat dengan 23 undi.

Tengku Razaleigh Hamzah yang turut menawarkan diri merebut jawatan itu memperoleh 10 undi.

Keputusan tidak rasmi itu diumumkan menerusi Twitter pemantau pemilihan parti itu @Pemilihan Umno 2018, petang Sabtu.

Sementara itu, bagi jawatan timbalan presiden, bekas Menteri Besar Negeri Sembilan Datuk Seri Mohamad Hassan mendahului dengan 10 undi.

Ahli Parlimen Ketereh Tan Sri Annuar Musa yang turut bertanding jawatan itu berada di belakangnya dengan tujuh undi.

Bagi perebutan jawatan naib presiden, bekas Menteri Besar Johor Datuk Seri Mohamed Khalid Nordin mendahului pencabar lain dengan memperoleh empat undi.

Khalid Nordin turut diekori rapat dua calon lain, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob dan Datuk Seri Johari Abdul Ghani dengan tiga undi.

Dua calon lain, Datuk Seri Mahdzir Khalid dan Datuk Seri Tajuddin Abdul Rahman memperoleh dua undi manakala Datuk Seri Ahmad Said, satu undi.

Menurut laporan TV3, keputusan rasmi pemilihan dijangka diumumkan seawal pukul 6 pagi Ahad.